Wednesday, February 5, 2014

Ny sponsor: Hamar Kiropraktorsenter AS

Erik K. Vestre ved Hamar Kiropraktorsenter AS, har idag inngått en sponsor avtale med meg for å hjelpe meg mot toppen!

Erik er en kjempe trivelig type med VELDIG høy kunnskap innen fagfeltet sitt!
Jeg er veldig glad for å ha han med som sponsor fremover da jeg har god erfaring med jobben han gjør.

Erik er tidligere styrkeløfter noe som passer veldig bra når vi skal samarbeide. Bakgrunnen til Erik gjør at han lettere forstår hvordan treningen påvirker kroppen min og hvilke belastninger kroppen blir utsatt for.

For 1.5år siden var ryggen min veldig ustabil, enkelte dager kunne ryggen være bra mens andre dager var ryggen helt ubrukelig. Jeg begynte da å gå til Erik etter anbefaling fra Keif som er med og sponser meg som massør.
Erik tok røntgen og fant ut at jeg hadde for lite plass mellom skivene (for mye svai helt nederst i korsryggen) noe som gjorde at nervene lå i klem. Erik med sin høye kompetanse tok raskt tak i problemet og etter ett par behandlinger fungerte ryggen som  den skulle. Pga. at mitt problem hadde vart i flere år var det viktig med vedlikehold en periode etter.

Kiropraktor er noe jeg kan anbefale alle!
Uten behandling fra Erik (kiropraktor) og Keif (massør) hadde jeg hatt mye flere skader, problemer med å få kroppen til å fungere optimalt, hverdags plager mm.

Besøk Hamar Kiropraktorsenter AS på facebook: https://www.facebook.com/Hamarkiropraktorsenter


No comments:

Post a Comment